tel. 52 335 01 70email: kontakt@onkodietetyka.pl Facebook

Centrum Onkodietetyki Poznań

Centrum Onkodietetyki przy ul. Kościelnej 30 to nasza nowa filia, która rozpoczęła swoją działalność 20 lipca 2020 roku. Centrum mieści się ok. 10 minut od Wielkopolskiego Centrum Onkologii.

Centrum Onkodietetyki Poznań to miejsce, w którym Pacjenci na każdym etapie choroby mogą otrzymać specjalistyczną pomoc dietetyczną i psychologiczną. To jedyne tak kompleksowe Centrum, gdzie osoba chora onkologicznie oraz jej bliscy otrzymują pełne wsparcie i zrozumienie potrzeb, a także czas na wyjaśnienie wszystkich pojawiających się wątpliwości i pytań związanych z chorobą lub leczeniem.

W naszym Centrum łączymy oczekiwania Pacjentów ze sprawdzonymi naukowo metodami wspierającymi leczenie konwencjonalne, zapewniając spersonalizowane wsparcie dietetyczno-psychologiczne na każdym etapie choroby nowotworowej:
> moment diagnozy,
> leczenie onkologiczne,
> zakończona terapia przeciwnowotworowa.
Kładziemy również nacisk na nowoczesną profilaktykę wtórną, której celem jest zmniejszenie ryzyka nawrotu choroby.

Specjaliści Centrum Onkodietetyki Poznań

W Centrum Onkodietetyki ważna jest dla nas jakość życia oraz poszanowanie godności Pacjenta, dlatego tworząc poznański zespół, szukaliśmy nie tylko najlepszych Specjalistów, ale przede wszystkim ludzi pełnych empatii, serdeczności i zrozumienia. Zatrudniona kadra Specjalistów odbyła szereg szkoleń przeprowadzonych przez nasz Zespół Ekspertów z Centrali w Bydgoszczy, aby móc zapewniać Pacjentom jak najwyższą jakość usług.

Przestrzeń Centrum Onkodietetyki

Centrum w Poznaniu to ponad 130 m2 komfortowej przestrzeni, w której znajdują się gabinety dietetyczne i psychologiczne, przestrzeń Open Space z kącikiem zabaw dla dzieci, a także gabinet z innowacyjnym analizatorem składu masy ciała SECA mBCA515, który cechuje niezwykła precyzja i wygoda pomiaru.

Przestrzeń Centrum Onkodietetyki w Poznaniu została zaprojektowana tak, aby zapewnić komfort, bezpieczeństwo i poczucie prywatności Pacjenta i towarzyszących mu bliskich.

Współpraca z Laboratorium ALAB

Jednocześnie, Centrum Onkodietetyki w Poznaniu prowadzi stałą współpracę z 12 punktami Laboratorium Analiz Medycznych ALAB, dzięki czemu możemy jeszcze lepiej, monitorować stan zdrowia naszych Pacjentów, zapewniając tym samym kompleksowe terapie wspierające leczenie konwencjonalne.

Wszystkie niezbędne badania diagnostyczne przeprowadzane są w komfortowych warunkach.

Umów się na pierwszą wizytę: Zarezerwuj wizytę