Kierownik Filii zapewni Ci:
- dbałość i odpowiedzialność za działanie Filii zgodnie z przyjętą polityką jakości firmy,
- bieżąca komunikacja z pacjentem i jego bliskimi,
- zachowanie wysokich standardów według wewnętrznych procedur firmy,
- pomoc w rozwiązywaniu problemów,
- wiarygodna informacja związana z działaniem firmy,
- ochronę danych osobowych, bezpieczeństwa i higieny pracy,
- administrowanie przestrzenią i prowadzenie harmonogramu i kalendarza Specjalistów,
- zachowanie wszelkich procedur związanych z zapobieganiem zarażeniu COVID-19 stosowanych dla podmiotów o charakterze medycznym.
Opiekun Pacjenta zapewni Ci:
- zdefiniowanie potrzeb na płaszczyźnie jakości życia,
- tyle czasu ile potrzebujesz,
- poczucie bezpieczeństwa i zrozumienie,
- bieżąca komunikacja z pacjentem i jego bliskimi,
- wiarygodne informacje dotyczące całego procesu choroby i leczenia,
- planowanie bieżącej ścieżki indywidualnego wsparcia,
- monitorowanie procesu wsparcia,
- budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z pacjentem i jego bliskimi,
- dbanie o zapewnienie kompleksowych potrzeb pacjenta i jego bliskich.